diumenge, 1 de desembre del 2013

Coneixent-nos


Hola rossinyols!

L’aventura amb l’Alexandra continua, i la setmana passada vam anar al cinema de la Bisbal a veure Kon-Tiki, una pel·lícula d’aventures a mig l’oceà. Tot i no ser una sala molt gran, a l’Alexandra li va encantar i és per això que hem decidit tornar-hi properament, aquesta vegada a Girona, on penso que encara li agradarà més. M’explica que a Romania, d’on és ella, ja hi ha cinemes, però no tan grans. Tinc moltes ganes d’ensenyar-li les multisales dels Ocine!

Aquesta setmana volíem anar a fer ceràmica, però per motius aliens nostres no hi podrem anar fins passat Nadal, així que vam improvisar una passejada a peu per els camins de Fitor i Sant Climent. Aquesta vegada, però, em vaig emportar en Non, el meu gos. L’Alexandra també em va presentar els seus, però eren tan grans que feien mitja por, i al final només ens va acompanyar en Non. Durant la caminada ens vam posar al dia i vam parlar una mica de tot. Sembla que ja ens comencem a agafar confiança i això em fa molt feliç! La setmana que ve, si el temps no empitjora, mirarem d’anar en cavall. De moment, però, us deixo un parell de fotos que vam fer dissabte.

Fins aviat!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada